Kilpailukutsu

Pyöräsuunnistuksen SM-kilpailut — keskimatka ja viesti Kontiolahdella 11. - 12.6.2016

Keskimatka 11.6. ja viesti 12.6.2016

Matkat ja maasto: Sääntömääräiset matkat molempina päivinä. Vaihtelevia korkeuseroja, päällystettyjä teitä ja runsaasti polkuja sisältävää kangasmaastoa. Kilpailukieltoalue löytyy Karttarekisteristä osoitteesta http://www.karttarekisteri.fi.

Sarjat ja maksut: keskimatka H/D15-75 kaikissa sarjoissa 28,25 €/kilpailija ja viesti 77,70 €/joukkue (kaikissa sarjoissa kuusi osuutta). Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisten yhteydessä Irma-järjestelmän kautta Liperin Taimi Suunnistus ryn tilille FI54 5234 0340 0195 43 BIC OKOYFIHH.

Ilmoittautumiset: Ilmoittautuminen seuroittain suunnistuksen lajisääntöjen mukaisesti Irma-järjestelmän kautta torstaina 2.6.2016 klo 24 mennessä. Pariviestin osallistujien nimet ja EmiTag-kilpailukorttien numerot on ilmoitettava Irman kautta 10.6.2016 klo 18 mennessä.

Leimaus:. EmitTag -laitteiden numerot on ilmoitettava ilmoittautumisen yhteydessä tai varattava vuokrakortti. Vuokralaitteen hinta 5,00 €/kpl maksetaan infossa. Ilmoitetun EmitTag -laitteen muutosmaksu 2 €/muutos.

Kilpailukeskus: Kontiorannan lakkautettu varuskunta-alue, jossa kisaravintolassa mahdollisuus ruokailuun molempina päivinä. Pyörien huolto ulkotiloissa, kovan sateen sattuessa ja kilpailu-päivien väliseksi yöksi voidaan tarjota rajallinen määrä lukittua säilytystilaa. Kilpailutoimisto avoinna la 11.6. klo 12 - ja su 12.6. klo 8 -.

Muksula: Kilpailukeskuksessa on muksula hintaan 10 €/lapsi/pv 2.6.2016 mennessä varanneille.

Opastus: Valtatieltä 6 n. 15 km Joensuusta Uuron eritasoristeyksestä, josta kilpailukeskukseen n. 4 km. Opastus paikoillaan la klo 10.00. Paikoitus kilpailukeskuksessa.

Lähdöt: Lauantaina kello 16.00 alkaen ja sunnuntaina kello 10.00 alkaen. Lauantain lähtöön matkaa 0,5 km ja sunnuntain lähdöt kilpailukeskuksessa.

Pukeutuminen ja pesu: Pukeutumistilat ja peseytyminen ovat kilpailukeskuksessa sisätiloissa.

Kartta: Tulostettu pyöräsuunnistuskartta 1:10 000 (6/2016). Kartan koko lauantaina 30 x 30 cm ja sunnuntaina A4.

Toimihenkilöt: Kilpailunjohtaja Esko Keijonen, puh. 044 3079 721 ja s-posti esko.keijonen(ät)

gmail.com). Ratamestariryhmän johtaja Risto Karjalainen, SSL:n valvoja (TA) Börje Vartiainen KR ja ratavalvoja Jussi Silvennoinen KR.

Tiedottaja: Jaakko Hirvonen, puh. 040 7191 615 ja s-posti jaakko.hirvonen(ät)outlook.com.

www-sivut: Tietoa järjestelyistä kotisivuillamme osoitteessa www.liperintaimi.sporttisaitti.com. Ilmoittautuneista julkaistaan lista ilmoittautumisajan päätyttyä mahdollisia korjauksia varten.

Lähtöajat: Lähtöajat ovat seuran www-sivuilla to 9.6.2016 klo 18 lähtien.

Kuumat ryhmät: Kilpailijat arvotaan ja sijoitetaan SSL:n ohjeiden mukaisesti.

Majoitusvaihtoehdot: Kontiolahden, Liperin ja Joensuun majoituspaikat ovat lähellä. Seuran www-sivuilta löydät yhteistyötahojemme yhteystiedot.

Tervetuloa!

Liperin Taimi Suunnistus ry.