Suunnistus ry

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Liperin Taimi Suunnistus ry on nyt Facebookissa. Tervetuloa seuraamaan meitä!

PDF-tiedostojäsenmaksu tilinsiisrtolomake (1) (2).pdf (17 kB)
LIPERIN TAIMI SUUNNISTUS JÄSENMAKSU KAAVAKE Yhdistyslain mukaisen jäsenrekisterin ylläpitämiseksi pyydämme uusia ja lisenssittömiä jäseniä merkitsemään viestikenttään syntymävuoden ja postiosoitteen (myös perhejäsenistä nimi ja syntymävuosi tarvitaan); yhteydenpitoa helpottamaan toivomme myös puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta. Jos olet aikaisemmin tietosi ilmoittanut, niitä ei tarvitse vuosittain uudelleen ilmoittaa. Seura vastaa, että EU:n tietosuoja-asetuksen määräykset toteutuvat siten, etteivät jäsentemme tiedot joudu seuran ulkopuolelle. Jäsenmaksun maksaneille kaikki seuran järjestämät suunnistustapahtumat ovat maksuttomia ja seura maksaa jäsenmaksunsa maksaneiden jäsentensä osallistumismaksut aluemestaruus- ja kansallisiin kilpailuihin sekä yhdelle rastiviikoille kaudessa mukaan. Korvattavia kilpailuja ovat SSL:n alaiset eli ns. Irma-kilpailut.