Vanhat tapahtumat

Liperin Taimen 2018 paras suunnistaja; Maija. Onnea! Ahkeran talkoolaisen tittelin myönnettiin Jaakolle, onnea!

Vuoden 2019 seuran palkitut henkilöt. Vesa ahkera talkoolainen sai seuran ikijäsenyyden. Liisa palkittiin seuran yllättäjänä.

Onnea!

vuoden 2020 paras suunnistaja Mira
vuoden 2020 talkoolainen Tarja. Seuran ikijäsenyys

Vuosi 2020 muistetaan pandemiasta COVID-19. Monia isoja tapahtumia peruttiin.

Seuralaisia palkittiin siitä huolimatta. Seuran 2020 paras suunnistaja Mira ja seuran talkoolainen Tarja.

2021 palkitut vuoden taimelainen Risto uurastuksesta MM katsastus kisojen työmyyrä ratamestarina, uusi aluevaltaus kartan piirtäjänä ja viikkorasti vastaavana.

Seppo nimitettiin taimen suunnistajien ikijäseneksi pitkästä talkoo ja kilpailu urastaan.

Onnea molemmille!

2022 vuoden " Taimelainen" Sointu. Palkinto hyvin suoritetusta ratamestaruudesta lähikansallisissa.
Aijalle myönnettiin ikijäsenyys vuosikymmenien uurastuksesta lajin parissa työssään ja vapaa-ajallaan

Paljon onnea vuoden 2022 palkituille Soinnulle ja Aijalle.

2023 vuoden " taimelainen" Jukka
2023 vuoden ikijäsenyys myönnetty Taistolle

Seuramme onnittelee Jukkaa ja Taistoa!