Kilpailukutsu

Avoin kansallinen suunnistuskilpailu (Esi-Jukola 2017)

Huhmari-suunnistus lauantaina 27.5.2017 klo 15

Sarjat ja maksut:              H/D21 A - B, H21 C, H/D35 – 85, H/D20; 17 €.

H/D16 - 18; 12 €.

H/D14, H/D12TR, H/D8 – 10RR; 8 €.

Matkat: lyhennetty pitkämatka, tavoiteaika pääsarjoissa 50 - 60 min.

Ilmoittautumiset ja osanottomaksut: 21.5.2017 klo 20 mennessä SSL:n IRMA-palvelun kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä on ilmoitettava kilpailijan Emit -numero. Ilmoittamatta jääneille varaamme vuokrakortin, jonka saa infosta hintaan 5 €. Osanottomaksut on maksettava samanaikaisesti IRMA-palvelussa. Sarja- ja Emit -muutoksista perimme 2 €. Kadonneesta Emit -kortista perimme 60 €.

Ulkomaalaiset saavat osallistua kansalliseen kilpailuun ihan kuten suomalaisetkin ja samaan sarjaan ja samoihin tuloksiin. Voidakseen ilmoittautua, heidän tulee valita seuraksi oma maansa esim. SWE, RUS tms.

Ohessa linkki ohjeeseen ulkomaalisille: http://www.suunnistusliitto.fi/irma/irma-instruction-for-foreigners/

Kun seurana on maa, voi ilmoittautua ja osallistua ilman lisenssiä.

Jälki-ilmoittautumiset: puolitoistakertaisin osanottomaksuin ke 24.5.2017 klo 18 mennessä Irma-palvelun kautta.

Leimaus: Emit-leimaus. Emit-korttien vuokraus järjestäjiltä 5 €. Kadonneesta vuokra Emit -kortista perimme 60 €.

Maasto: Vaativaa vaaramaastoa, jossa avokalliot, jyrkänteet, suot vuorottelevat pääosin hyväkulkuisessa talousmetsässä.

Kilpailukeskus: Lomakeskus Huhmari, Huhmarisentie 43, 83700 Polvijärvi sijainti.

Opastus: Joensuu – Polvijärvi maantieltä n. 27 km Joensuusta Kuorevaarantien risteyksestä, josta kilpailukeskukseen 10 km. Opastus paikoillaan la klo 12.00. Opastuksen sijainti.

Pysäköinti: Lomakeskus Huhmarin alueella ja tarvittaessa tulotien varrella kilpailukeskuksen läheisyydessä.

Lähtö: väliaikalähtö kello 15 alkaen. Lähtöön matkaa n. 1 km.

Pukeutuminen ja pesu: Pukeutuminen ulkona ja peseytyminen kirkasvetisessä Höytiäisessä (kts. Huhmarin suihku- ja kylpylämaailman mahdollisuus).

Ruokailu: Kahvio- ja ruokailupalveluista vastaa Lomakeskus Huhmari.

Majoitus: Kilpailukeskuksessa on tarjolla eri vaihtoehtoja yöpymiselle asuntovaunualueesta hotellihuoneisiin sekä lomamökkeihin. Kotisivuiltamme löytyy muitakin vaihtoehtoja.

Kartta: Jussi Silvennoisen tekemä tulostekartta 1:10 000/5 m, 5/2017. Sarjoissa H/D55 ja sitä vanhemmissa sekä H/D12TR ja sitä nuoremmissa kartan mittakaava on 1:7 500.

Toimihenkilöt: Kilpailunjohtaja Risto Karjalainen (puh. 050 5177 491). Ratamestarit Erno Aalto ja

Tarja Klemetti. Valvoja Jouni Volotinen IlU.

Kilpailuohje ja lähtöluettelo: Kilpailuohje ja lähtöluettelot ovat luettavissa Liperin Taimen www-sivuilta perjantaista 26.5.2017 klo 12 alkaen.

Tiedottajat: Aija Haapala, puh. 050 3417 902 ja s-posti aija.haapala(a)gmail.com sekä Jaakko Hirvonen, puh. 040 7191 615 ja s-posti jaakko.hirvonen(a)outlook.com.

Kisasivut: https://liperintaimi.sporttisaitti.com/suunnistus-ry/kilpailut/esi-jukola-huhmari-2017/

Muuta: Huhmarin kartalla järjestetään la 3.6.2017 kolmehenkisille joukkueille tai yksilöille viestin yhteislähtöharjoitussuunnistus klo 20 (valoisa) ja klo 23 (hämärä). Osuudet n. 6 km. Lue lisää harjoituksen sivuilta.

Tervetuloa!

Liperin Taimi Suunnistus ry.

Ilomantsin Urheilijat järjestää Ilomantsin Putkelassa sunnuntaina 28.5.2017 kansallisen keskimatkan suunnistuskilpailun. Lisätietoja www.ilusuunnistus.net.