Jäsenrekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste.

Laatimispäivä 30.8.2016. Päivitetty 25.3.2024

Rekisterinpitäjä

Liperin Taimi Paini ry

Vaiviontie 96, 83450 Vaivio

y-tunnus 2662545-5

Rekisteriasiat

Rekisteriasioista vastaa seuran sihteeri. Sihteeri vastaa jäsenrekisterissä olevia henkilötietoja koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin. Sihteerin tavoittaa seuran sähköpostiosoitteesta liperintaimipaini@gmail.com.

Rekisterin nimi

Liperin Taimi Paini ry:n jäsenrekisteri

Rekisterin pitämisen peruste

Lain tarkoittama seuran jäsenluettelo ja seuran tarkoitusperien toteuttaminen. Henkilö on rekisteröitynyt Liperin Taimi Paini ry:n jäseneksi maksamalla jäsenmaksun ja hyväksymällä siten seuran säännöt.

Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisterin käyttötarkoituksena on jäsenyyssuhteen hoitamiseen liittyvät asiat, kuten jäsenrekisterin ylläpitäminen, tiedottaminen ja jäsenetujen varmistaminen jäsenille.

Tietoja voidaan käyttää Liperin Taimi Paini ry:n toiminnan kehittämiseen liittyen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa.

Rekisterin tietosisältö ja säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaiset tiedot seuran jäsenistä:

Henkilön etunimet ja sukunimi

Kotikunta

Puhelinnumero

Syntymävuosi

Tietolähteenä ovat jäseneksi rekisteröitymisen yhteydessä sekä jäsensuhteen kestäessä jäseneltä kerättävät tiedot.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta jäsenten henkilötietoja ulkopuolisille. Jäsenen rekisteritiedot ovat kuitenkin Painiliiton käytössä, koska rekisteri toimii myös Suomen Painiliitto ry:n jäsenrekisterinä (katso Painiliiton rekisteriseloste).

Tietojen poistaminen

Tietoja poistetaan jäsenen vaatimuksesta tai jäsenyyden loppumisen vuoksi.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Liperin Taimi Paini ry:n jäsenrekisteriin ei ole pääsyä julkisten verkkojen kautta. Rekisterin käyttöoikeus on seuran sihteerillä, rahastonhoitajalla ja puheenjohtajalla.