Jäsenyys ja maksut

Jäsenyys, seuran maksut ja lisenssit
1.   Täytä jäsentietolomake (uudet harrastajat) https://liperintaimi.sporttisaitti.com/paini-ry/jasenyys-ja-maksut/jasentietolomake/
2.   Maksa seuran maksut
3.   Hanki lisenssi ja tarvittaessa vakuutus suomisport-palvelusta

Seuran maksut
Tilinumero FI49 5234 0340 0092 54 (saaja: Liperin Taimi Paini ry)
Viestikenttään tiedoksi mitkä maksut maksettu ja kenen puolesta (nimi)

Seuran jäsenmaksut

henkilöjäsenmaksu   20 €/vuosi
perhejäsenmaksu     30 €/vuosi
*Nallepainiin osallistuminen ei vaadi seuran jäsenyyttä, mutta kannustamme siihen.

Harjoitusmaksut

Nallepaini
nallepainimaksu kevätkaudelle    30 €/lapsi
nallepainimaksu syyskaudelle    30 €/lapsi

Painikoulu ja painiryhmä
painiharjoitusmaksu, kevät         25 €/hlö
painiharjoitusmaksu, syksy        25 €/hlö

Pekka Laakkonen 040 8479028, Anu Laakkonen 050 4005785
liperintaimipaini@gmail.com

Painiliiton lisenssit

https://info.suomisport.fi/palvelun kautta.

Jokaisella painiharjoituksiin osallistuvalla oltava Painiliiton lisenssi ja voimassa oleva tapaturmavakuutus

1.    Selvitä kattaako omat vakuutukset painissa tapahtuvat tapaturmat
2.    Hanki pelkkä lisenssi Suomisportista, jos on oma vakuutus / Hanki lisenssi ja vakuutus Suomisportista, jos ei ole omaa vakuutusta

Nallepaini ja painikoulu
U9 karhunpentulisenssi 5 e (v. 2015 ja myöhemmin syntyneet)
- Karhunpentuvakuutus oikeuttaa Painiliiton ryhmävakuutukseen  ilmoita lisenssin hankkimisen jälkeen painijan Sportti-id seuralle, jonka jälkeen seura ilmoittaa tiedot Painiliittoon vakuutusta varten.
- www.painiliitto.fi/wp-content/uploads/2023/12/450353f_Painiliitto_ryhmalisenssi_FI-v3.pdf

Painiryhmä

Kilpailulisenssit
Kilpailulisenssit oikeuttavat kaikkiin harrastajalisenssien oikeuksien lisäksi osallistumisen sääntöjen mukaisiin Painiliiton tapahtumakalenterissa oleviin kilpailuihin, joihin lukeutuvat esim. ikäkausikilpailut, kansalliset kilpailut sekä alue-, SM- ja KLL-mestaruuskilpailut. Kansainvälisen Painiliiton (UWW) kalenterikilpailuihin vaaditaan lisäksi UWW:n lisenssi, joiden hankinta tapahtuu vuosittain Painiliiton toimiston kautta.

Harrastajalisenssit
Harrastajalisenssit oikeuttavat osallistumaan Painiliiton jäsenseurojen järjestämiin harjoituksiin  / tapahtumiin sekä harjoituskilpailuihin, jotka eivät ole Painiliiton tapahtumakalenterissa.

Vakuutuksen tuotekortti: www.painiliitto.fi/wp-content/uploads/2023/12/450351f_Painiliitto_fi-v5.pdf