Jäsentietolomake

Huoltajien tiedot

Muuta huomioitavaa

Kuvauslupa

Liperin Taimi Paini ry uutisoi ja tiedottaa toiminnastaan erilaisissa viestintäkanavissa ja käyttää seuran tapahtumista otettua kuvamateriaalia esimerkiksi sähköisiin julkaisuihin (kotisivut, facebook), lehtiartikkeleihin ja painotuotteisiin (painikalenteri, esitteet).

Henkilötietolaki edellyttää, että henkilön kuvan julkaisemiseen on saatava kuvattavan
suostumus. Kuvausluvan voi antaa yli 18 vuotias henkilö itsestään, alaikäisen lapsen/ nuoren
kuvausluvan antaa lapsen huoltaja. Ennen kuvausluvan antamista huoltajien on varmistettava lapsen/ nuoren oma mielipide kuvien julkaisuun.

Tilanteista joissa kuvattava on yksin tai kuvan yhteytessä julkaistaan kuvattavan nimi (esimerkiksi kilpailutilanne tai palkitseminen) lupa kuvan julkaisuun kysytään erikseen.

Seura noudattaa kuvamateriaalien käytössä ja niiden julkaisussa voimassa olevaa lainsäädäntöä sekä eettisesti hyväksyttäviä periaatteita.

Jäsenrekisteriseloste

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.