Kuukausitiedote - helmikuu 2019

LEIRIT

Piirileiri Tanhuvaarassa 8.-10.2.2019

Kaikille leirille lähteville on järjestetty kyyti. Merin kyytiin lähtevät Sonja, Elina L ja Elina R Ylämyllyn Shell:iltä, Tuulan kyytiin Sallamari, Eena, Meeri ja Oona Liperistä.  Seuraa ilmoittelua tarkemmasta aikataulusta.

Monipuolisuusleiri Joensuun Areenalla 13.4.2019

Seuraava 8-11-vuotiaille suunnattu monipuolisuusleiri järjestetään 13.4.2019.

Merkitsethän päivämäärän jo kalenteriin.

KEVÄÄN ILMOITTAUTUMINEN

Jos et ole vielä tehnyt kevätkauden ilmoittautumista ja lapsesi käy jossain Taimen ryhmässä, niin teethän sen heti, jotta saamme kaikille vakuutusasiat kuntoon. Ilmoittautumisen voi tehdä täällä.

KEVÄÄN HARJOITUSVUOROT

Kevään harjoitukset pyörivät viikoittain Liperissä ja Ylämyllyllä. Tämän lisäksi maanantaisin järjestetään isompien yhteistreenit Joensuun Areenalla.

3-6v. Liikuntaleikkikoulut (s. 2015-2012):

Ylämylly: ma 17.00-18.00

Liperi: ke 17.00-18.00

7-9v. Yu- ja säbäkoulu (s.2011-2009):

Ylämylly: to 16.30-17.30 säbä (Jyrin sali)
Viinijärvi: ke 16.30-17.30 säbä (Viinijärven koulun sali)
Liperi: ke 16.30-18 yu (Liperin koulun sali)

10-15v. Juniorivalmennusryhmä (s.2009-2004):

Joensuun Areena: ma 18.30-20.30 (kaikki)
Liperi: ke 16.30-18 (Liperin koulun sali)
Ylämylly: to 16.30-18.00 (Jyrin Sali)

Hyödynnä myös kaikille taimelaisille avoin vuoro Jyrin salissa lauantaisin klo 17.30 -18.30

KEVÄÄN OHJELMARUNGOT

Liikuntaleikkikoulun kevään ohjelman löydät täältä

Yleisurheilukoulun kevään ohjelman löydät täältä

Juniovalmennusryhmän kevään ohjelman löydät täältä

KEVÄÄN LIIKUNTAKERHOT

Liperin Taimi on mukana järjestämässä koulujen liikuntakerhotoimintaa myös keväällä 2019. Kerhomaksu on 20€ ja se kattaa koko kevään (viikot 3- 21).

Alla olevissa kerhoissa on vielä tilaa:

Viinijärven koulun liikuntakerho (3-6lk.) maanantaisin klo 15-16

Ylämyllyn koulun liikuntakerho (3-6lk.) tiistaisin klo 14.30-15.30

Salonkylän koulun liikuntakerho (1-6lk.) tiistaisin klo 15-16

Mattisenlahden koulun liikuntakerho (1-6lk.) keskiviikkoisin klo 15-16

Liperin koulun liikuntakerho (3-6lk.) torstaisin klo 14.15-15.15

Liperin koulun voimaklubi (7-9lk.) torstaisin klo 14-15

POKARY -REENIT KEVÄT 2019

Pohjois-Karjalan yleisurheilu (Pokary) järjestää valmennusta Joensuun Areenalla läpi koko tulevan hallikevään. Harjoitukset on tarkoitettu kaikille Pohjois-Karjalan yleisurheiluseuroille aina 2010 syntyneistä lähtien. Hyödynämme valmennuksessa monipuolisesti vierailevia valmentajia. Lajivalmennusta tarjotaan pika- ja aitajuoksussa, kestävyysjuoksussa, korkeushypyssä, pituushypyssä, kolmiloikassa, kuulassa, kiekossa, keihäässä ja jos tarvetta muista lajeista ilmenee, niin pyritään järjestämään.

Kevätkauden harjoitukset pyörivät aina maanantaisin klo 19.00-20.30. Jokaisella harjoituskerralla teemme yhteisen lämmittelyn ulkona klo 18.30 alkaen. Lähtö Areenan aulasta.

KILPAILUIHIN ILMOITTAUTUMINEN

Taimessa kilpaileminen on ilmaista. Liperin Taimi tarjoaa kaikille kilpailutoimintaan osallistuville kilpailulisenssin ja maksaa kilpailuiden ilmoittautumismaksut.

Kaikki SUL:n alaiset kilpailut löytyvät www.kilpailukalenteri.fi -sivustolta. Valitse sivustolla haluttu kilpailu ja klikkaa ”Ilmoittaudu kilpailuun”. Seuran (Liperin Taimi) valitsemalla löydät urheilijan ja pääset ilmoittamaan hänet kisaan ja valitsemaan lajit. Kun järjestelmä kysyy kaksi kertaa sähköpostiosoitetta, kirjoita kohtaan janne.kivela78@gmail.com. Näin meille tulee tieto ilmoittautumisesta, ja voimme maksaa osanottomaksun järjestäjälle.

OMAT HALLIKILPAILUT

Liperin Taimi järjestää omat, matalan kynnykset hallikilpailut Liperin koulun isossa salissa keskiviikkona 13.2.2019. Lajeina lentävä 20m, kuula/pallonheitto,formulajuoksu

Sarjat kaikille ja osanotto on maksuton. Kaikki kisoihin osallistuneet palkitaan. Ilmoittautuminen paikanpäällä klo 16.30 – 17.00

TULEVAT MUUT KILPAILUT

Su 10.2.2019 Motonet kuukausikisa, Joensuun Areena

(ei ole vielä kilpailukalenterissa, lisätään tämän viikon aikana)

Su 30.3.2019 Mehtimäki Junior Indoor Games, Joensuun Areena

(ilmoittautuminen päättyy 27.3)

ELÄMYSKISAREISSU TAMPERE JUNIOR INDOOR GAMES 8.-10.3.2019!

Kisoihin lähtevät urheilijat, ilmoittakaa Merille kisalajit, kunhan ne ovat tiedossa. Tehkää tämä kuitenkin viimeistään 15.2. mennessä. Kisapassit tullaan laskuttamaan etukäteen lähtevien urheilijoiden huoltajilta. Seura hoitaa kisapassien tilauksen, maksun ja urheilijoiden ilmoittamisen kisoihin.

Tampere Junior Indoor Games eli TJIG on perinteinen lasten ja nuorten hallikisa, joka on saavuttanut viime vuosina massatapahtuman mittasuhteet. Viime keväänä TJIG:hen osallistui reilut 1700 kilpailijaa.

Tänä vuonna myös Liperin Taimi haluaa olla mukana! Muutamia paikkoja on vielä kyydityksessä jäljellä. Ota pikaisesti yhteys Meriin, jos haluat lähteä reissuun mukaan!

Kisojen lajeihin voit tutustua täällä

Kisojen alustava aikataulu löytyy täältä

Kisareissun kyyditys, majoitus, ruokailut ja omavastuu:

Kisaviikonlopuksi majoitumme kisajärjestäjän tarjoamaan koulumajoitukseen.

Seura tarjoaa urheilijoille yhteiskyydityksen linja-autolla Tampereelle ja takasin.

Lähtö perjantaina 8.3 ja paluu sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä. Tarkempi aikataulu selviää lähempänä. Seuraa tiedoittelua

Omavastuuksi jää siis;

Kisapassi A 70 €, joka sisältää: koulumajoitus pe-su, 2xaamupala, 2xlämmin ruoka (lounas), osallistumisoikeus neljään lajiin sekä ruokailut matkalla ja lauantai-iltana.

Huom!

Huoltajille on oma kisapassinsa 45 €, joka sisältää: koulumajoitus pe-su, 2 x aamupala, 2xlämmin ruoka (lounas)

UUDET KISA-ASUT

Uudet kisa-asut saapuvat helmikuun aikana ja ne ovat sitten noudettavissa Jannelta. Ilmoittelemme heti, kun kisa-asut ovat saapuneet, mistä ja milloin niitä voi noutaa.

Liikunnallista helmikuuta!

Liperin Taimi