Kuukausitiedote - heinäkuu 2019

HEINÄKUUN KUUKAUSITIEDOITE

Heinäkuun kuukausitiedotteessa asiaa mm. kesän tärkeistä kilpailuista, Pokaryn harjoituksista sekä kesän ryhmistä ja harjoitusajoista. Jos et ole vielä ilmoittautunut kesän ryhmiin, niin teethän sen heti täällä.

Kesän kilpailukauden pääkilpailut ovat vielä edessä. Alla tärkeää tietoa tulevista kisoista, joissa Taimi on vahvasti mukana

KESÄN HARJOITUSMAKSUJEN LASKUTUS

Kesän laskutus on tehty kesäkauden alkupuolella, mutta monella on lasku vielä hoitamatta. Hoidathan maksuasiat kuntoon mahdollisimman pian

KOTIKISAT ELI PM-OTTELUT 2.-3.7 OUTOKUMMUSSA

Taimi järjestää Pm-ottelut yhdessä Polvijärven Urheilijoiden ja Outokummun Partion

kanssa 2.-3.7 Outokummussa, Matovaaran urheilukentällä. Seura saa jokaisesta otteluihin osallistuvasta urheilijasta 3 pistettä nuorisotoimintakilpailuun, joten osallistuminen on tärkeää. Lähdetään isolla joukolla nostattamaan kisatnnelmaa ja pidetään Taimen lippu korkealla. Tulethan sinäkin mukaan!

Kilpailut on jaettu kahdelle päivälle seuraavasti:

Tiistai 2.7 P/T11-13

Keskiviikko 3.7 P/T9-10 sekä P/T14-15

Kilpailuihin voit ilmoittautua täällä 30.6.mennessä

SEURACUP 2 OSA

Sunnuntaina 21.7 Kiihtelysvaaran urheilukentällä. Joukkue on julkaistu Taimen whasapp-ryhmässä. Ilmoitathan Merille, jos et ole käytettävissä kilpailuun. Siivitetään Taimi kovilla suorituksilla seuracupfinaaliin!

PM-HUIPENTUMA 27.-28.7

Kesän tärkeimmät kisat eli pm-huipentuma järjestetään 27.-28.7 Joesuun keskuskentällä. Näitä kisoja ei kannata ohittaa! Päivät kalenteriin ylös ja sankoin joukoin kisamaan. Osallistumalla 4 lajiin, keräät seuralle tärkeät 4 pistettä nuorisotoimintakilpailuun.

Osallistumisoikeus on siiis 4 lajiin, mutta kilpailuiden ulkopuolella voi tehdä useammankin lajin. Kilpailuiden ulkopuolisissa lajeissa ei voi sijoittua eli ts. saada palkintoa, vaan osallistua voi tehdäkseen uusia ennätyksiä ja tilastotuloksia.

Lajit ja ilmoittautuminen täällä 22.7 mennessä.

KESÄKAUDEN 2019 RYHMÄT JA HARJOITUSAJAT

Liperin Taimi järjestää ohjattua toimintaa 3-15-vuotiaille lapsille ja nuorille seuraavasti kesällä 2019:

Liikuntaleikkikoulut:

Viinijärvi maanantaisin klo 18.00-19.00

Ylämylly tiistaisin klo 17.00-18.00

Liperi keskiviikkoisin klo 17.00-18.00

Yleisurheilukoulut:

Viinijärvi maanantaisin klo 18.00-19.00 (2012-2009 synt.)

Ylämylly tiistaisin klo 18.00-19.00 (2012-2010 + 2009-2007 synt.)

Ylämylly torstaisin klo 11.00-12.00 koulujen loma-aikana (2012-2007 synt.)

Liperi keskiviikkoisin klo 17.00-18.00 (2012-2010 synt.)

Juniorivalmennusryhmät:

Ylämylly tiistaisin klo 17-18.30 sekä koulujen loma-aikana torstaisin klo 11-12.30

Liperi torstaisin klo 17.00-18.30 sekä koulujen loma-aikana keskiviikkoisin klo 11-12.30

NUORISOPÄÄLLIKKÖ LOMAILEE

Meri lomailee 29.6.-10.7 ja toivoo tänä aikana lomailurauhaa . Töissä jälleen normaalisti torstaina 11.7. Treenit pyritään Merin loman aikana järjestämään normaalisti ja mahdollisista poikkeuksista ilmotetaan whatsapissa.

Huom! 2.7 Jyrin valmennusryhmän ja 3.7 Liperin valmennusryhmän harjoitukset on peruttu Outokummun pm-otteluiden vuoksi.

POKARY -REENIT KESÄ 2019

Pohjois-Karjalan yleisurheilu (Pokary) järjestää kesäkaudella yleisurheiluvalmennusta Joensuun keskuskentällä ainakin heinäkuun loppuun saakka. Kesäkaudella harjoitukset maanantaisin klo 18.30-20. Harjoitukset on tarkoitettu kaikille Pohjois-Karjalan yleisurheiluseuroille aina 2010 syntyneistä lähtien. Hyödynämme valmennuksessa monipuolisesti vierailevia valmentajia. Lajivalmennusta tarjotaan pika- ja aitajuoksussa, kestävyysjuoksussa, korkeushypyssä, pituushypyssä, kolmiloikassa, kuulassa, kiekossa, keihäässä ja jos tarvetta muista lajeista ilmenee, niin pyritään järjestämään.

RUNKO (muutokset mahdollisia):

1.7 keihäs, kuula, pituus, aitajuoksu

8.7 seiväs, korkeus, 3-loikka, telinelähdöt

15.7 kiekko, kuula, 3-loikka, aitajuoksu

22.7 seiväs, korkeus/pituus, keihäs, telinelähdöt

KILPAILUIHIN ILMOITTAUTUMINEN

Taimessa kilpaileminen on ilmaista kaikille harjoitusryhmiin kuuluville. Liperin Taimi tarjoaa kilpailutoimintaan osallistuville kilpailulisenssin ja maksaa kilpailuiden ilmoittautumismaksut.

Kaikki SUL:n alaiset kilpailut löytyvät www.kilpailukalenteri.fi -sivustolta. Valitse sivustolla haluttu kilpailu ja klikkaa ”Ilmoittaudu kilpailuun”. Seuran (Liperin Taimi) valitsemalla löydät urheilijan ja pääset ilmoittamaan hänet kisaan ja valitsemaan lajit. Kun järjestelmä kysyy kaksi kertaa sähköpostiosoitetta, kirjoita kohtaan oma sähköpostiosoitteesi. Saat hallintalinkin, jonka avulla voit muokata lajeja/perua ilmoittautumisen ilmoittautumisajan puitteissa. Jos kyseessä on piirin sisäinen kisa, johon on lähdössä paljon Taimen urheilijoita, Pyykön Antti laskee Taimen osallistujat ja maksaa koostusti osallistumismaksut.

Jos kyseessä on piirin ulkopuolella järjestettävä kisa tai kisa, johon luulet, ettei ole lähdössä muita taimelaisia, niin ilmoita Pyykön Antille, että olet lähdössä, niin tiedämme maksaa osallistumismaksut.

KESÄN VIIKKOKISAT

Kaikille avoimet ja ilmaiset, pienen kynnyksen viikkokisat.

Ilmoittautuminen paikan päällä klo 16.45-17. Kisat alkavat klo 17. Kaikille osallistujille karkkipalkinnot

1. ti 9.7 Jyrin urheilukenttä 150m, korkeus/pituus

to 18.7 Liperin urheilukenttä 40/60m, 3-loikka/pallo

ti 23.7 Roukalahden kenttä pituus, keihäs/turbokeihäs

ke 7.8 Salonkylän koulu 600m, moukari/pallonheitto

K-MAARKET MAASTOJUOKSUCUP

Klo 18 alkaen, ilmoittautuminen paikanpäällä puoli tuntia ennen kilpailuiden alkua. Osallistuminen on ilmaista. Sarjat N/M yleinen ja kuntosarja sekä N/M19-3v.

Osakilpailut:

to 1.8 Pärnävaara

to 29.8 Honkalampi

MUUT TULEVAT KILPAILUT

Ti 9.7 Motonet kuukausikisa, Joensuun keskuskenttä

pe- la 12.-13.7 Hannes Junior Games, Kuopio

to 1.8 Motonet kuukausikisa, Joensuun keskuskenttä

SEURA-ASUT

Seura-asuja on vielä joitain jäljellä. Jäljellä olevia tuotteita voi kysellä Kivelän Jannelta.