Uusi nuorisopäällikkö esittäytyy!

Moikka!

Olen 26-vuotias, alun perin Kontiolahdelta lähtöisin oleva liikunnanohjaaja. Liikunta on aina ollut tärkeä osa elämääni ja se onkin syy, miksi aikanaan hakeuduin liikunta-alalle. Toisin kuin monilla valmentajakollegoillani, niin minulta itseltäni ei löydy varsinaista yleisurheilutaustaa, vaan olen tullut mukaan yleisurheilumaailmaan pienten sattumien ja kouluttautumisen kautta. Paljon kaikkea muuta on kyllä tullut lapsena harrastettua. Olen pelannut mm. jääkiekkoa 7-vuotiaasta asti ja jalkapallokin kulki pitkään siinä rinnalla. Viime vuosina urheileminen on painottunut jääkiekon ohella saliharjoitteluun ja lenkkeilyyn.

Liikunnanohjaajaksi valmistuin Kajaanin ammattikorkeakoulusta vuonna 2014. Sen jälkeen olen lisäkouluttautunut käymällä lasten ja nuorten yleisurheilututkinnot. Seuraavana haaveena on käydä nuorisovalmentajatutkinto. Valmistumisen jälkeen olen työskennellyt monissa eri työtehtävissä. Viimeisimpänä olen työskennellyt vuoden verran Joensuun LadyLinella ja sen ohella toiminut vastuuohjaajana Joensuun Katajan 10-12-vuotiaiden Kinkka-ryhmässä.  Ryhmän parissa olemme mielestäni tehneet erinomaista työtä ohjaajakollegoideni kanssa.

Yleisurheilun parissa olen työskennellyt lisäksi Kajaanin Kipinässä. Siellä toimin seuran nuorisovalmennuspäällikkönä hieman alle vuoden verran (11/2016-08/2017). Työtehtäviini kuului 4-15-vuotiaiden lasten ja nuorten ohjaamisen lisäksi mm. seuratoiminnan kehittäminen ja organisointi.

Odotan innolla tulevaa vuotta nuorisopäällikkönä. Jukka teki nuorisopäällikkönä hyvää työtä ja sai kasvatettua mm. harrastajamääriä todella paljon. Seuraavan vuoden aikana aionkin panostaa etenkin tiedottamiseen sekä seuratoiminnan kehittämiseen ja organisointiin. Tavoitteena olisi saada lisää ohjaajia mukaan sekä kouluttaa heitä. Tämän lisäksi tavoitteena olisi tietysti kasvattaa harrastajamäärää edelleen. On meillä paljon muitakin suunnitelmia tulevalle vuodelle, mutta niistä sitten enemmän hieman lähempänä ;)

Älä epäröi ottaa yhteyttä, mikäli sinulla on jotain seuran toimintaan tai kehittämiseen liittyvää asiaa. Minut tavoittaa parhaiten puhelimella (puh. 040 037 5692), mutta myös sähköposteihin vastailen mahdollisimman pian (meri_mikkonen@hotmail.com). Minut voi bongata etenkin aina maanantaisin Areenalta Pokaryn harjoituksista ja kisapaikoilta. Kaikissa ryhmissä pyrin lisäksi käymään tulevan talvikauden aikana seuraamassa. Jos bongaatte minut, niin tulkaahan moikkaamaan! :)

Terkuin, Nuorisopäällikkö Meri