Kuukausitiedote - lokakuu 2018

KAUDEN PÄÄTTÄJÄISET

Liperin Taimen kauden päättäjäiset järjestetään Liperin Penttilä-salissa maanantaina 8.10 klo 18-20. Tervetuloa juhlistamaan kautta ja kuuntelemaan mitä on tulossa! Tilaisuus on avoin kaikille. Tilaisuudessa palkittavat saavat erillisen kutsun päättäjäisiin.

LEIRIT

Superviikonloppu Tanhuvaarassa 24.-25.11.2018

9-15- vuotiaiden yleisurheiluleiri järjestetään Tanhuvaaran urheiluopistolla 24.-25.11. Yhteisleiri on suunnattu Liperin Taimen, Outokummun Partion ja Polvijärven Urheilijoiden junioreille ja heidän vanhemmilleen. Leirin hinta on junioreille 78€ ja vanhemmalle 85€. Leirin hinta sisältää kyydityksen, ohjatut harjoitukset, täysihoidon hotellimajoituksella sekä kylpylän. Jokainen maksaa leirin Tanhuvaaran vastaanottoon saapuessaan leirille. Leirille mahtuu mukaan 50 nopeinta ilmoittautumisjärjestyksessä. Leirin ohjelma ja ilmoittautuminen TÄÄLLÄ

Piirileiritykset

Ensimmäinen piirileiritys järjestetään Tanhuvaarassa 2-4.11. Kaikkiaan leirejä järjestetään talvikauden 2018-2019 aikana neljä. Leireille voivat hakea 11-14-vuotiaat (s.2007-2005) motivoituneet, yleisurheilua harrastavat urheilijat. Leirit ovat viikonloppuleirejä ja sisältävät paljon laji- ja oheisharjoituksia oman lajiryhmän harjoitteisiin painottuen.

Piirileirien yhteydessä järjestetään 2008-2010 -syntyneille suunnattu kykyleiritys. Kykyleireillä harjoitellaan monipuolisesti kaikkia yleisurheilun lajiryhmiä tasapuolisesti painottaen. Lisäksi ohjelmassa on muutakin oheistoimintaa yleisurheiluharjoitusten lisäksi. Leireillä on myös ohjelmaa vanhemmille.

Yksittäinen viikonloppuleiri maksaa 123 euroa. Liperin Taimi maksaa puolet jokaisen leirityksille osallistuvan juniorivalmennusryhmäläisen leirimaksusta. Kaikkien leirille haluavien tulee ilmoittautua Merille 10.10 mennessä. Näin Meri voi varmistaa kyyditykset ja antaa lisäinfoa ilmoittautumisesta. Lisätietoja leirityksistä löytyy Pokaryn sivuilta.

HARJOITUSVUOROT

Harjoitukset pyörii viikoittain, uutena ma 1.10 alkava isompien yhteisreenit Joensuun Areenalla. Syyslomaviikolla 42 myös ohjaajat on lomalla, silloin ei ohjattuja harjoituksia. Syyslomalla voi käydä omatoimisesti salilla esim. pelailemassa ko. harjoitusaikoina.

3-6v. Liikuntaleikkikoulut (s. 2015-2012):

Ylämylly: ma 17.00-18.00

Liperi: ke 17.00-18.00

7-9v. Yu- ja säbäkoulu (s.2011-2009):

Ylämylly: ti 16.30-17.30 yu ja to 16.30-17.30 säbä (Jyrin sali)
Viinijärvi: ti 17-18 yu ja ke 16.30-17.30 säbä (Viinijärven koulun sali)
Liperi: ke 16.30-18 yu (Liperin koulun sali), EI säbävuoroa Liperissä syksyllä 2018

10-15v. Juniorivalmennusryhmä (s.2009-2004):

Joensuun Areena: ma 18.30-20.30 (kaikki)
Liperi: ke 16.30-18 (Liperin koulun sali)
Ylämylly: to 17.00-18.30 (Jyrin Sali)

POKARY -REENIT SYKSY 2018

Pohjois-Karjalan yleisurheilu (Pokary) järjestää valmennusta Joensuun Areenalla tulevana läpi koko tulevan hallikauden. Harjoitukset on tarkoitettu kaikille Pohjois-Karjalan yleisurheiluseuroille aina 2010 syntyneistä lähtien ja ne ovat ilmaiset. Lajivalmennusta tarjotaan pika- ja aitajuoksussa, kestävyysjuoksussa, korkeushypyssä, pituushypyssä, kolmiloikassa, kuulassa, kiekossa, keihäässä ja jos tarvetta muista lajeista ilmenee, niin pyritään järjestämään.

Syyskauden harjoitukset alkavat 1.10 maanantaina klo 19.00-20.30. Jokaisella harjoituskerralla teemme yhteisen lämmittelyn ulkona klo 18.30 alkaen. Lähtö Areenan aulasta.  Syyslomalla ei pidetä ohjattuja harjoituksia, mutta vuorolle saa kyllä mennä harjoittelemaan omatoimisesti.

KILPAILUIHIN ILMOITTAUTUMINEN JA TULEVAT KILPAILUT

Taimessa kilpaileminen on ilmaista. Liperin Taimi tarjoaa kaikille kilpailutoimintaan osallistuville kilpailulisenssin ja seuran edustuspaidan. Lisäksi Taimi maksaa osallistumismaksut kaikkiin yleisurheilukilpailuihin kaudella 2018.

Kaikki SUL:n alaiset kilpailut löytyvät www.kilpailukalenteri.fi -sivustolta. Valitse sivustolla haluttu kilpailu ja klikkaa ”Ilmoittaudu kilpailuun”. Seuran (Liperin Taimi) valitsemalla löydät urheilijan ja pääset ilmoittamaan hänet kisaan ja valitsemaan lajit. Kun järjestelmä kysyy kaksi kertaa sähköpostiosoitetta, kirjoita kohtaan janne.kivela78@gmail.com. Näin meille tulee tieto ilmoittautumisesta, ja voimme maksaa osanottomaksun järjestäjälle.

Tulevia kilpailuja:

to 11.10 Motonet-kuukausikisa – maastojuoksu, Joensuu, Kolmiolenkki

ti 6.11 Motonet-kuukausikisa, Joensuu, Areena

INVENTAARIO

Syksyn ensimmäinen inventaario on Liperin S-marketilla keskiviikkona 31.10 klo 15 alkaen. Mukaan tarvitaan 30 henkilöä, aikuisia ja nuoria. Inventaarioihin on tärkeää osallistua, koska niillä kerätään rahaa ensi kesän kisamatkoja varten. Talkoiden avulla olemme aina saaneet maksettua bussikyydit seuran puolesta, toivottavasti jatkossakin. Ilmoittautumiset talkoisiin Minnalle: minna.westman@jns.fi

Liikunnallista lokakuuta!