Kuukausitiedote - marraskuu 2018

LEIRIT

Superviikonloppu Tanhuvaarassa 24.-25.11.2018

9-15- vuotiaiden yleisurheiluleiri järjestetään Tanhuvaaran urheiluopistolla 24.-25.11. Yhteisleiri on suunnattu Liperin Taimen, Outokummun Partion ja Polvijärven Urheilijoiden junioreille ja heidän vanhemmilleen. Leirin hinta on junioreille 78€ ja vanhemmalle 85€. Leirin hinta sisältää kyydityksen, ohjatut harjoitukset, täysihoidon hotellimajoituksella sekä kylpylän. Jokainen maksaa leirin Tanhuvaaran vastaanottoon saapuessaan leirille. Leirille on ilmoittautunut jo 53 henkilöä, mutta muutamia paikkoja voidaan vielä järjestää. Ilmoittaudu siis pikaisesti mukaan täällä!

Monipuolisuusleiri Joensuun Areenalla 28.12.2018

Seuraava monipuolisuusleiri järjestetään 28.12.18.  Leirit on tarkoitettu pohjoiskarjalaisille yleisurheilua harrastaville 8-11 -vuotiaille. Leirit ovat yksipäiväisiä (klo 9-16) ja sisältävät paljon yleisurheilulajien harjoittelua sekä oheisharjoittelua. Monipuolisuusleiri maksaa 29 euroa, sisältäen ohjatun toiminnan ja lounaan. Ilmoittautuminen monipuolisuusleirille Pokaryn sivuilla

HARJOITUSVUOROT

Harjoitukset pyörii viikoittain Liperissä, Viinijärvellä ja Ylämyllyllä. Tämän lisäksi maanantaisin järjestetään isompien yhteistreenit Joensuun Areenalla.

3-6v. Liikuntaleikkikoulut (s. 2015-2012):

Ylämylly: ma 17.00-18.00

Liperi: ke 17.00-18.00

7-9v. Yu- ja säbäkoulu (s.2011-2009):

Ylämylly: ti 16.30-17.30 yu ja to 16.30-17.30 säbä (Jyrin sali)
Viinijärvi: ti 17-18 yu ja ke 16.30-17.30 säbä (Viinijärven koulun sali)
Liperi: ke 16.30-18 yu (Liperin koulun sali), EI säbävuoroa Liperissä syksyllä 2018

10-15v. Juniorivalmennusryhmä (s.2009-2004):

Joensuun Areena: ma 18.30-20.30 (kaikki)
Liperi: ke 16.30-18 (Liperin koulun sali)
Ylämylly: to 17.00-18.30 (Jyrin Sali)

POKARY-TREENIT SYKSY 2018

Pohjois-Karjalan yleisurheilu (Pokary) järjestää valmennusta Joensuun Areenalla tulevana läpi koko tulevan hallikauden. Harjoitukset on tarkoitettu kaikille Pohjois-Karjalan yleisurheiluseuroille aina 2010 syntyneistä lähtien ja ne ovat ilmaiset. Lajivalmennusta tarjotaan pika- ja aitajuoksussa, kestävyysjuoksussa, korkeushypyssä, pituushypyssä, kolmiloikassa, kuulassa, kiekossa, keihäässä ja jos tarvetta muista lajeista ilmenee, niin pyritään järjestämään.

Syyskauden harjoitukset pyörivät aina maanantaisin klo 19.00-20.30. Jokaisella harjoituskerralla teemme yhteisen lämmittelyn ulkona klo 18.30 alkaen. Lähtö Areenan aulasta. Pokaryn treenien alustava ohjelmarunko löytyy täältä

KILPAILUIHIN ILMOITTAUTUMINEN JA TULEVAT KILPAILUT

Taimessa kilpaileminen on ilmaista. Liperin Taimi tarjoaa kaikille kilpailutoimintaan osallistuville kilpailulisenssin ja seuran edustuspaidan. Lisäksi Taimi maksaa osallistumismaksut kaikkiin yleisurheilukilpailuihin kaudella 2018.

Kaikki SUL:n alaiset kilpailut löytyvät www.kilpailukalenteri.fi -sivustolta. Valitse sivustolla haluttu kilpailu ja klikkaa ”Ilmoittaudu kilpailuun”. Seuran (Liperin Taimi) valitsemalla löydät urheilijan ja pääset ilmoittamaan hänet kisaan ja valitsemaan lajit. Kun järjestelmä kysyy kaksi kertaa sähköpostiosoitetta, kirjoita kohtaan janne.kivela78@gmail.com. Näin meille tulee tieto ilmoittautumisesta, ja voimme maksaa osanottomaksun järjestäjälle.

TULEVIA KILPAILUJA:

ti 6.11 MOTONET-KUUKAUSIKISA, Joensuu, Areena (ilmoittautuminen päättyy 5.11.)

su 2.12 LOSKAHALLIT, Joensuu, Areena (ilmoittautuminen päättyy 29.11.)

Merkitse kalenteriin myös jo hallikauden tärkeimmät kilpailut:

19.-20.1.2019 PM-HALLIT, Joensuu, Areena

8.-10.3 TAMPERE JUNIOR INDOOR GAMES, Elämyskisareissu Tampereelle. Tälle reissulle on jo varattu linja-auto kuljetus yhteistyössä Pyhänselän Urheilijoiden kanssa. Elämyskisareissulle kootaan lähtijät joulukuun aikana.

LUMILYHTYARVAT

Lumilyhtyarvat on päätetty ottaa myyntiin. Arvat tilataan marraskuun alkupuolella. Arpoja saa Jannelta heti, kun ne saapuvat. Yhden arvan hinta on 8 euroa. Myyntiaikaa on marraskuu ja joulukuu alkupuoli, aina joulutauon alkuun saakka. Arpojen myyntiin osallistuminen on tärkeää, sillä niiden tuotto käytetään lyhentämättömänä Liperin Taimen nuorisotoimintaan. Lumilyhtyarvoista saadut rahat tulee tilittää Liperin Taimen tilille viimeistään viikon 51 aikana. Seuran parhaimmille myyjille on luvassa palkinto.

VANHEMPAIN ILTA

Liperin Taimi järjestää vanhempain illan juniorivalmennusryhmän vanhemmille tammikuun 2019 aikana. Tähän toivomme vanhemmilta toiveita vanhempainillassa  käsiteltävistä asioista sekä mahdollisimman runsasta osanottoa.

UUDET KISA-ASUT

Ensi kaudelle on päätetty tilata uudet kisa-asut. Kisa-asujen tarkempaa designia ja malleja ei ole vielä päätetty, vaan niitä suunnitellaan parhaillaan.

Mahtavaa marraskuuta!

Liperin Taimi