Yhteistyössä

Liperin Taimi on yli 100-vuotias yleisseura. Lentopallo on ollut seurassa omana jaoksena noin 20 vuotta.

Kaudella 2019-2020 juniorijoukkueita on neljässä eri ikäluokassa ja aikuisille on tarjolla harrastevuoro kerran viikossa. Lisenssipelaajien määrät ovat pysyneet lähivuosina melko samoina. Tavoitteena on tällä kaudella pelaajamäärien nosto suuremmaksi joukkueissa, koska palaajia vielä mahtuisi mukaan.

Olemme kasvattajaseura nuorille tulevaisuuden lentopalloilijoille. Tarvittaessa nuorten kehittymisen ja jatkopelaamisen kannalta on mahdollista myös perustaa aikuisten alasarjajoukkueita pelaajaresurssien mukaan.

Valmentajaresurssit ovat tämän päivän uusi haaste nuorisotyössä. Toivomme vanhempien tulevan mukaan auttaviksi käsiksi pienten ryhmiin. Lentopalloliitto järjestää koulutuksia tarpeen mukaan.

Syysterveisin,

Valmentajat ja puheenjohtaja