Taimi yleisurheilun yhteiset harjoitukset peruttu 31.5.2020 asti

2.4.2020

Taimen yleisurheilu on päivittänyt ohjeistusta koronavirus-epidemian vaikutuksista seuran toimintaan.

Kaikki seuran järjestämät harjoitukset, yleisurheilukoulut ja liikuntakoulut on peruttu 31.5.2020 asti.

Ryhmien toiminta jatkuu tämänhetkisen tiedon mukaan 1.6.2020 alkaen, ellei muuta tiedoteta. Avaamme ilmoittautumiset heti, kun tilanne sen sallii.

Kesällä on tarkoitus järjestää toimintaa viime kesän tapaan Liperissä, Ylämyllyllä ja Viinijärvellä eli yleiurheilukouluja 7-12vuotiaille, liikuntaleikkikouluja 3-6vuotiaille sekä yhteisharjoituksia kilparyhmälle. Näiden toteutumisesta tehdään päätös toukokuussa, kun meillä on tarkempaa tietoa koronaepidemian kehittymisestä.

Pakollisen tauon aikana seura tarjoaa ohjeita omatoimiharjoitteluun viikko-ohjelman sekä online verkkotapaamisten muodossa. Lisäksi tulossa on mielenkiintoisia omatoimikisailujaksoja! Niistä tiedotetaan tarkemmin Taimen whatsapp ryhmässä. Mikäli et ole ryhmässä mukana, niin ilmoita siitä allekirjoittaneelle.

Kesän kilpailutoiminta

Kilpailutoimintaa on jouduttu miettimään uusiksi. Taimen järjestämät piirinmestaruusmaastot on päätetty siirtää neljällä kuukaudella eli uusi kisapäivä on keskiviikko-ilta 16.9.2020. Elo-syyskuussa on tarkoitus järjestää myös Hippo-kisat, Salokylän gp-kisat sekä viikkokisoja maastojuoksun ja yleisurheilun merkeissä. Lokakuulle on suunnitteilla lisäksi Pärnä Trail. Emme siis anna tilanteen masentaa vaan katse on tiukasti tulevaisuudessa!

Myclubin käyttöönotto ja seuran jäsenmaksu

Taimi yleisurheilu on ottamassa käyttöön myclub-järjestelmän, jolla helpotetaan seuran toimintaa monella eri tasolla. Tulemme siitä tiedottamaan tarkemmin ja ohjeistamme sen käyttöön niin seuratoimijat, vanhemmat kuin urheilijatkin.

Lisäksi tulemme kevään aikana lähettämään jäsenmaksun seuratoiminnassa mukana oleville. Jäsenmaksu on vapaaehtoinen, mutta toivomme sen suorittamista seuratoiminnan kannatuksen vuoksi. Muita harjoitusmaksuja emme peri tauon aikana.

Tsemppiä kotireeneihin ja hyvää kevättä!

Ystävällisin terveisin
Liperin Taimi yleisurheilu/Janne Kivelä