Liperin Taimi nuorisotoimintakilpailun voittaja

21.11.2016

Nuorisotoimintakilpailun palkintojen jako Yleisurheilugaalassa

Liperin Taimi palkittiin vuoden 2016 Yleisurheilugaalassa nuorisotoimintakilpailun kolmosluokan voittajana!

Yleisurheilun puuhamiehellä Janne Kivelällä oli mieluinen tehtävä käydä pokkaamassa palkinto Yleisurheilun 110-vuotisjuhlagaalassa Tampereella. Nuorisotoimintakilpailuun huomioidaan 9-15vuotiaiden pm-kisojen pisteet ja yu-lisenssit, joiden perusteella Taimi nousi kolmosluokassa voittajaseuraksi. Voidaankin sanoa, että Liperin Taimi nousi vuonna 2016 takaisin yleisurheilun Suomen kartalle nuorten ansiosta! Siitä voimme olla kaikki ylpeitä.

Kiitos tästä saavutuksesta kuuluu seurayhteistyölle ja urheilukouluille! Tällä tiellä on hyvä jatkaa eteenpäin. Taimi yleisurheilun tarkoituksena on jatkossakin tehdä mahdollisimman paljon laji- ja seurayhteistyötä, jotta voimme entistä laajemmin tarjota lapsille iloa ja innostusta liikunnan parissa.

Liitteet